close

到埗韓國,瑣碎事一籮籮...其中一樣就係外國人登錄證喇...

雖然覺得麻煩,但係誤打誤撞我又用 9 分鐘完成咗申請程序 哈哈哈哈

跟住就同大家隨便分享下~

1. HiKorea 網上預約

網上好多人都介紹過預約外國人登錄證嘅程序。咁我淨係 post 條 link 俾大家去預約啦。

https://www.hikorea.go.kr/pt/RsvInfoPageR_zh.pt

香港同台灣護照持有人辦理外國人登錄證嘅時候要揀滯留許可申請預約 (非中國人)嘅選項,因爲交文件嘅樓層係唔同嘅。

另外,網上有人話必需要用 IE 進行預約,但係我用 Chrome 都冇問題。大家參考參考啦~

 

2a. 辦理手續當日 - 交通

我要去嘅係首爾南部出入境外國人事務所

網上見到大家都話要去梧木橋站。但係我見 2 號線楊川區廳站都可以到。於是我就發揮實驗精神一下。

結果發現:

  • 兩個站同事務所嘅距離相差唔多。梧木橋站沿路商店比較多,基本想係一條直路;楊川區廳站沿路就係住宅同公園 ( 如圖 )

  

結論:建議大家都係去翻梧木橋站啦,哈哈哈哈~

 

2b. 辦理手續當日 - 遞交文件

因爲好多原因,其實到埗韓國之後個人一路都好焦躁,所以並冇做好多事前嘅資料搜集。

拎齊我手頭上有嘅文件就出發。

  1. 證件相 ( 喺 photobi 影嘅,修圖修到我怕怕 )
  2. 護照
  3. 簽證
  4. 考試院提供嘅入住證明書
  5. 語學堂嘅學費收據
  6. 語學堂嘅入學證明書
  7. 學校嘅商業登記證

 

一進入事務所就係1/F,向左手邊角落頭望就係影印同繳費嘅地方。

  • 影印嘅地方係一個 booth,將我所有文件 ( 除咗證件相 ) 交俾當值嘅姨母 >> 交錢 ( 我印咗 700won ),就可以喇。
  • 友利銀行嘅 ATM 可以俾大家揀 1) 直接入現金 或者 2) 用戶口過數。拎咗收據就可以上 3/F 等叫 no. 搞手續喇。

提早半個鐘去到,影印完,即場填好申請表,貼好證件相,就上咗 3/F 就等叫我嘅預約編號 ( 冇需要再拎籌喇 )

坐低將所有文件俾咗 officer,佢檢查完文件,再掃描完我嘅指模,拎咗將申請確認書,完成!

 

明明我見其他人都來來回回好多次,但係我全程只係9分鐘唔到 @@ 好虛無 ???

虛無到我完全唔記得 officer 冇同我講外國人保險嘅事 @@ 

 

2019 年 9 月 10 號更新

申請外國人登錄證嘅時候,因爲我預計我9月尾會搬屋,所以就揀咗親身去拎登錄證。

點知最後我9月初就搬咗,而搬屋係需要14日內申報嘅 ( 否則罰款 !!)

已經有登錄證嘅人,可以去新地址附近嘅區廳更改地址。

而我 -- 未拎到實體登錄證,而14日限期又迫在眉睫嘅人 -- 就要去翻出入境外國人事務所喺 1/F ( 地面入去嗰層,非常多人嗰個 area )

首先,要準備嘅文件有:

  • 新屋嘅住址證明 (正本 + 副本)
  • 申請外國人登錄證嘅確認書
  • 護照
  • 申請表 ( 即場填就可以喇 )

然後喺右手邊嘅詢問處搵翻當值職員講解你嘅情況,佢會俾張籌你。

叫到你嘅時候,將資料俾職員,佢會幫你喺 system 度改咗地址先嘅。等到你拎到正式嘅登錄證,需要再搵一次職員,等佢哋幫你喺登錄證實物度再改一次。

 

所以 !! 如果大家突一個住處係有“最低消費”嘅期限嘅,大家就死忍到拎到登錄證再搬啦 !! ( 走咁多轉出入境外國人事務所真係好攰... )

arrow
arrow

    yeolumi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()