close

人太懶,兩年都冇寫一次 blog, 遊記, 食記都係。但係遇上呢間酒店,幾懶都要必須要寫一寫。

今次同阿姨、母親大人出遊,自然唔會住 hostel,要住酒店。而慳妹如我又自然要揀返間性價比高架啦。

由於母親大人指名酒店要包早餐,喺 hotels.com 遊走完一大輪之後,終於俾我搵到佢 !!!

 

♥ HOTEL THE FLAG ( 心齋橋旗艦酒店 ) 

 hotel-the-flag_2018_Osaka.jpg

 

HOTEL THE FLAG 超 · 級 · 新 - 我3月22號book,酒店3月24號先開幕。

其實佢官網都有得訂房,當時嘅價格仲俾 hotels.com 平,一樣都包早餐添。

但係我內心一向都莫名需要 free cancellation policy (免費取消政策) 嘅安全感,所以貴啲啲都照喺 hotels.com 訂。

而且有 Standard Chartered (渣打) 信用卡仲有訂房優惠 ( 需要登記索取優惠碼 ~ ),就更加冇所謂啦 ~  ♥♥

 

♪ ♪ ♪ ♪ ♪

以下呢幾件事,就係令我唔可以唔寫呢篇文嘅原因喇 !!! ♥♥

 

♪♪  地點 非 · 常 · 方 · 便 ♪♪

喺 Google Map 度都會睇到,搭地鐵喺 心齋橋 (Shinsaibashi) 或者 長崛橋 (Nagahoribashi) 落車都可以去到 HOTEL THE FLAG。

但係由關西機場 (Kansai Airport) 搭 南海電鐵 (Nankai) 的話, 心齋橋站會好啲 ( 喺難波地鐵站搭一個站就到 = 方便到爆 ♥♥ )

 

不過畢竟係超級新嘅酒店,去到出發當日,我都見唔到有資訊話心齋橋站邊個出口會最近酒店 ( 官網有地圖提供,但係冇指明出口 )。

所以我去到地鐵站之後拎住個地址問咗票務叔叔。佢叫我行 4B 出口,我就不疑有他咁相信咗佢 ~~ ( 注意:當時 5 號 & 6 號出口閉鎖中 )

點知... 4B 出口只有樓梯 !! 4B 出口只有樓梯 !! 4B 出口只有樓梯 !!  ( 大驚 )

所以我 Check-in 之後問咗酒店職員 ( 酒店有各國職員 ! ),原來 4A 出口先係最近。

而且我發現:4A 出口有電梯 !! 4A 出口有電梯 !! 4A 出口有電梯 !!  ( 有救喇 !! ♥♥)

 

♪ 4A 出口上嚟,點樣行呢 ? 

左手邊會係大馬路,右手邊會係大丸百貨 ( DAIMARU ),保持呢個方向,向前行 ~~ GO GO !!

喺第一個路口 ( FENDI ) 轉右,再直行 ~~

行行吓你會發現自己已經去到心齋橋購物街喇 !! 冇錯,酒店門口唔係喺大街架。呢個時候,請繼續直行 ~~

沿途左手邊會有 Family Mart、UNIQLO ( 非正門 ),右手邊會有一蘭心齋橋店、溫野菜等等。

係喇,再行多兩步啦 !! DaaDaang ~~ 你就會見到 HOTEL THE FLAG 喇 !! ♥️♥️ 路程只係大約 4-5 分鐘,好方便 ~

 

p.s. 呢啲舖頭名只係我直至2018年5月27號嘅觀察 ~~ 其實簡單嚟講,從 FENDI 開始,所有嘢都係一直線 ( 如下圖 )。超簡單 !!

 

♪♪ 房內小家電 好棒棒 ~~ ♪♪

水煲係我唔捨得買嘅 DeLonghi ♥ 令我只係煲個水都覺得愉悅啲 ~

IMG_0922[1].JPG

風筒又係我唔捨得買嘅 Panasonic ♥ 

朝早洗完頭,頭髮吹得靚靚咁出街 = 又一樂事 ~

IMG_0610[1].JPG

 

♪♪  早餐 好 · 好 · 食 // 餐具 爆 · 炸 · 靚 ♪♪

本來對酒店早餐冇期望,以為得多士、粟米片之類。

原來我錯喇,根本就係 buffet 級別 ~~ ♥

( 每朝入 Dining Room 之前將餐劵俾門口嘅負責人就可以入去食早餐喇 ~ )

  

食物:魷魚 ( my favourite ♥♥♥ OMG )、八爪魚、松露炒蛋、麥樂雞、炸魚塊、各種沙律菜 ( 蕃茄超香甜,完全冇草腥味 )、茄子、煙三文魚、南瓜、煙肉、青口、白粥、白飯、麵包、甜品 ( tart )

飲品:咖啡 ( Latte, Cappucino, weak coffee, coffee, iced coffee )、detox water、橙汁

應該仲有幾樣未數出嚟,但係已經感受得到種類之多喇可 ??

 

除咗食物質素高,身為家具控嘅我,更加完全俾早餐區嘅杯碟餐具擊中內心 !  仲有好多款我都未有機會用 ~~~ 悲鳴... ( 到底我食嘅係早餐定餐具呢 ??? )  

  

♪ ♪ ♪ ♪ ♪

雖然我大愛呢間酒店,但係都會有啲不足嘅地方嘅。所以有啲客觀事實 / 缺點都要講一講啦 ~ 

 

1. 房唔大 ( 我估係三人房嘅問題 )

今次 book 嘅係 三人房,三張床其實差唔多都貼到實 ( 2 張床連住 + 路仔一條 + 第 3 張床)。所以,行李係冇辦法長期打開放喺地下嘅。

但係考慮到一般日本酒店房之細 ~~ 我覺得已經非常唔錯 ~~

至少佢十分乾淨 !!

至於其他房嘅平面圖,官網都有提供架 ~

上圖係我坐喺第3張床度影 ( 小清新風格枕頭套當然係我私伙架啦,因為我容易皮膚敏感 )

 

2. 窗外冇景

酒店房窗外有景 / 景靚對我嚟講一向都係屬於 bounus 範圍,

今次呢間房雖然冇景,但係反正酒店已經好體貼咁設計咗用磨砂玻璃,咁我當然冇怨言啦。

而且就算隔離地庫係酒吧,我夜晚喺房一啲聲音都唔會聽到。

 

總結:我好鍾意呢間酒店呀 !!! ♥️♥️ 母親大人都大讚,對佢有十分好嘅評價 ~~

 

♪ ♪ ♪ ♪ ♪

酒店名:HOTEL THE FLAG

地址:大阪市中央區東心齋橋1-18-30

電話: +81-6-6121-8111

官網:https://zhtw.hoteltheflag.jp/

arrow
arrow

    yeolumi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()