close

11月初做好婚姻申告之後,就即刻準備喺香港申請F6簽證 (F-6-1)

申請簽證過程真係有驚無險...

事隔三星期,拎到簽證喇 

 

所需文件

利申:我的列表係以我申請的時間為準嘅,最update嘅所需文件最終都要去韓國領事館網頁睇先最清楚!!

申請人 (香港一方)準備以及填寫嘅資料:

  1. 申請表格 (用藍色/黑色原子筆親自填寫)
    • Q1.9 - 其他有效護照 Other valid passport
      • BNO持有人不等於持有英國國籍
    • Q2 - 滯留期間 Period of stay
      • F-6-1要揀「90日以下 短期滯留」,要入咗境拎到登錄證先會延長到1年
    • Q8.2 - 預定滯留期間 Intended Period of Stay
      • 如果未有回港日期,可以填「永久 Permanent」
  2. 護照正本 + 個人資料頁副本 (**有效期限逾6個月以上)
    • 由於同時擁有多於一本護照,我交晒所有護照嘅副本
    • 去領事館嘅時候都拎埋其他passport
  3. 香港身份證副本
  4. 結婚移民者背景陳述書 (於官網上下載;用韓文英文填寫 - 以免寫錯,我用英文寫)
  5. 證明申請者語言溝通能力的材料
    • 我交咗TOPIK嘅成績單

邀請方 (韓國一方)準備以及填寫嘅資料:

  1. 結婚移民者邀請函 (於官網上下載)
  2. 邀請者的基本證明書 (詳細)
  3. 邀請者的婚姻關係證明書 (詳細) (要顯示過去婚姻關係)
  4. 邀請者的家族關係證明書 (詳細)
  5. 邀請者的居民登錄謄本
  6. 邀請者對申請者的身元保證書 (於官網上下載;保證期限: 3年) - Oppa寫咗4年,成功~
  7. 邀請者的韓國身份證及護照副本
  8. 邀請者的韓國在職證明原件 (最近3個月內發出)
  9. 邀請者的經濟能力證明材料 (最近3個月以內發出)
    • 因為金額會不時作出更改,法定限額需要參閱官網內附錄
  10. 邀請者的所得金額來源證明 (國稅廳最近3個月內發出)
  11. 邀請者的信用信息查詢書 (韓國信用情报院最近3個月內發出)
  12. 證明韓國居住地的材料
    • 不動產登記簿謄本 (如果韓國伴侶/伴侶屋企擁有物業),或
    • 租賃合同 (我哋原本簽嘅contract原件期限已過,所以Oppa補寫咗一封聲明+簽名~)
  13. 其他證明婚姻真實性的材料
    • 我哋準備咗一份六頁嘅相片+文字,time range由我哋開始拍拖去到喺香港Long d為止
  14. [香港護照持有者豁免] 國際婚姻指南課程修業證或修業證編號 (出入國管理所發出)
  15. [香港護照持有者豁免] 雙方的無犯罪記錄證明(國際婚姻指南課程免除對象者除外)
  16. [香港護照持有者豁免] 雙方的體檢報告(國際婚姻指南課程免除對象者除外)

 

申請流程

因為我好心急想申請,所以我weekend準備完文件,星期一就即刻衝咗去領事館。點知 !!!

根據韓國駐港領事館網頁喺2020年7月20嘅公告,只有星期二 & 星期四早上09:00至11:30會處理香港特別行政區護照持有人嘅申請。所以我白行咗一趟... 

但係星期二入去交文件情況都尚算順利。用現金交完申請費用($320)、拎好收據,就可以返屋企等interview消息喇。

 

按領事館網頁,提交申請後的一星期內就會收到聯絡,確認面見領事的日期及時間。然後整個申請過程需時15至20個工作天 (申請日, 星期六、日及公眾假期不包括在內)。但係因為疫情,申請時間可能會拉長。我就被告知需要等三個星期左右先會面試...

但係!! 我12月7號收到嘅message竟然係我唔駛interview,可以直接拎visa!!

即係話我由遞文件申請到拎到簽證,係三個星期嘅時間~

 

我都唔知係咩事,但係既然拎到,我就火速開始準備飛啦~

  1. 自行上網列印簽證
  2. 起飛前72小時做RT-PCR

 

等我隔離完安頓好再update 

arrow
arrow

    yeolumi 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()