close

受累於疫情,幾經辛苦終於都可以登記結婚喇 

同申請語學堂同grad school相比,香港人分享同韓國人結婚嘅blog相對多啲 (神奇 ♥)

之前大多數都係兩夫妻同時存在喺同一個空間 (香港 / 韓國),但係隨住疫情越拖越長,我哋呢種分隔異地咁辦理結婚嘅情況都越嚟越多

不過我都仲有啲資料都想補充吓,所以就寫咗呢篇文 ㅋㅋ

首先,香港人同韓國人要韓國先進行婚姻登記,要準備以下嘅文件:

  1. 香港方已加簽無結婚證明書正本 + 韓文譯本
  2. 香港方出世紙副本 (我有加簽) + 韓文譯本
  3. 香港方護照正本
  4. 韓國婚姻登記申請表
  5. 韓國方住民登錄證
  6. 姓名印章 (準備了但最後冇用到)

***聽講每個區廳嘅規則/要求嘅細項會有少少唔一樣,所以大家準備嘅時候記得打去區龐問清楚喇

 

Timeline:

  • 10月18號 (Mon): 申請無結婚證明書、宣誓、加簽
  • 10月20號 (Wed): 母親大人去高等法院代領已加簽文件 (**職員當時表示代領無需授權書**)
  • 10月21號 (Thurs): DHL寄件 @香港
  • 10月22號 (Fri): DHL收 @韓國
  • 11月8號 (Mon): 進行婚姻登記 @區廳
  • 11月10號 (Wed): 政府承認婚姻登記成功

 

咁而家就講吓我係點樣準備每一份文件啦 ♥♥

1.  無結婚證明書 (a.k.a. 寡佬證)

Step 1: 申請無結婚證明書

途徑:a) 入境處網站, b) 親身去金鐘道政府合署低座3樓

費用: HK$140 (翻查) + $680 (證明書)

需時: a) 7個工作天, b) 即時

所需文件: 護照正本 (無結婚證明書要列出你嘅passport no.)

 

強烈建議大家親身去申請!!! 因為上網申請要等7個工作天,但係親身去可以即日拎到無結婚證明書!!!

珍貴嘅annual leave,一早去申請,拎咗份證明書就即刻去宣誓,再趕喺下午時段做加簽!! 慳 時 間~

程序:

  • 上3樓
  • 填form
  • 等叫名
  • Check passport + 俾錢 (冇留意除咗現金仲有冇其他options)
  • 坐低再等一陣
  • 拎到無結婚證明書 > 走得!!

 

Step 2: 民政事務署宣誓

***留意返,金鐘高等法院入面有宣誓處,但係只處理打官司用嘅文件,所以我哋結婚用嘅文件就要去返民政事務署!!!

 

金鐘過灣仔好似近過去中環,所以我就搭叮叮去咗灣仔柯布連道2號地下 (地鐵站A5出口附近)

留意返宣誓係有指定時間嘅。而每間民政事務處都唔一樣,要check清楚啊)

e.g. 灣仔民政事務署宣誓時間

上午 - 9:30, 10:30, 11:30

下午 - 12:30, 14:30, 15:30, 16:30, 17:30, 18:45

 

入到去要等嗰位auntie俾飛你先好行動,唔係就俾佢鬧架喇... (其實我見個個人無論做咩都要俾佢鬧)

職員會問你用中文定英文宣誓,我揀咗用英文 (咁oppa之後就可以自行翻譯,唔駛我解俾佢聽啲中文字咩意思 ㅎㅎ)

揀好語言,填好文件 (幫無結婚證明書正本宣誓),等夠鐘宣誓,宣誓完拎返文件就又走得㗎喇~

 

Step 3: 去返高等法院加簽 (apostille)

地址: 金鐘道38號高等法院大樓低層一樓(LG1) 115室

費用: $125 / 頁

需時: 大約2-3個工作天

程序: 喺LG1交文件 > LG2俾錢 > LG1交收據 > (2-3工作天後) 領取文件

 

我lunch time前就趕到返嚟高等法院做加簽

IMG_1730.jpg

(兇狠)職員會問你要幫邊個簽名做加簽

由於之前冇喺blog度見過呢個問題,所以一時迷惘咗。加上做一張紙要$125,錯咗返嚟再做又要再浪費幾日時間

於是我就行唔落一層俾錢住,利用lunch time上網做research,下晝再返嚟申請過

IMG_1640.jpg

最終,我係民政事務署監誓員個簽名做加簽,而且最後喺韓國係成功註冊到㗎~

(疑問) 我一路research一路好好奇其他人到底係點決定幫邊個簽名做加簽。定係其實只有我咁蠢要做research??

 

2. 出世紙副本 

我嘅做法: copy > 宣誓 > 加簽

網上冇見人分享過要唔要幫出世紙做宣誓同加簽,怕死怕煩嘅我就幫出世紙都做埋宣誓同加簽

一樣係加簽咗監誓員個簽名

 

3. 護照正本

見過之前有blogger話護照後面冇簽名,韓國區廳要求補交返個簽名

既然無從考究要還是唔要簽,咁我就喺聯絡資料嗰頁簽返個名啦 ㅋㅋ

 

4. 婚姻登記申請書

留意香港配偶嘅姓名要根據英文發音譯返做韓文 (好難聽 ㅜㅜ)

我哋當初有用我嘅英文全名做咗個印章,但係最後oppa決定叫我簽名 (不解)

結論,最終價值30,000 won嘅印章係冇用過嘅

 


得到所有文件,寄晒俾oppa之後,就係佢要做嘢嘅時候喇~

請韓國嘅另一半將以下文件翻譯,然後簽名

  • 無結婚證明書 + 相應宣誓文件 + 加簽貼紙
  • 出世紙 + 相應宣誓文件 + 加簽貼紙

咁帶埋你哋填好嘅婚姻登記申請書,就可以去註冊喇!!! (恭喜 ♥)

 

註冊當日由於我本人唔在場,冇辦法俾到太多details,但係有啲注意事項可以同大家分享嘅

1. 香港住址英文發音譯返做韓文 (香港/九龍/新界 + 邊區就可以),寫定俾你嘅另一半先。當時oppa突然send message叫我譯,有啲突然 ㅎㅎ。其實我都唔知到底幾時要用到呢個地址,但係準備多啲冇壞吖

2. 國籍一欄將不會出現香港一詞... 嗯 That's it.

 

註冊完過咗兩日,oppa自己上咗大韓民國法院電子家族關係登錄系統EB嘅網頁,確認政府已經正式承認我哋嘅婚姻關係 (冇收到電話短訊)

咁就可以自行列印婚姻關係證明書,再準備下一步喇~ (灑花 ♥)

 

 

下一篇再同大家分享F-6簽證巳申請過程啦~

謝謝大家看了滿滿的文字

arrow
arrow

    yeolumi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()