close

收到 admission letter 就可以去申請讀語學堂嘅 D-4 簽證喇~

記得要準備好所有文件先去,咁會爲自己慳翻好多時間 (同車錢 哈哈哈哈)。

小小炫耀一下:唔計算輪侯時間,我用咗少於 9 分鐘嘅時間就完成所有手續喇 !!!!  ♥♥

 

好 !! (截止 2019 年 7 月 9 日) 申請 D-4 簽證所需要文件如下

  1. 申請表 (必須用藍筆填寫)
    • 等我一開始諗住用電腦填...哈哈哈
  2. 護照 (正本 + 載有個人資料頁嘅副本)
  3. 身分證副本
  4. 最後餘額 HKD 25,000 以上的財力證明
  5. 語學堂嘅標准入學通知書及收據
  6. 語學堂嘅商業登記證 (固有號碼證) 副本
  7. 證明已畢業嘅文件 (正本 + 副本)
  8. 進修計劃表 (用英文/韓文親自填寫)
  9. 語學堂嘅進修課程詳細內容
  10. 現金 $480

 

♪ 財力證明 ♪

可以作爲財力證明嘅文件大致分爲兩類:

  • 要向銀行申請同等銀行發出嘅:銀行定期存款證明,連續三個月的流水帳
  • 可以自己準備嘅:銀行存摺簿,最近連續三個月的銀行月結單,網上銀行最近連續三個月的交易紀錄及存款餘額的截圖

注意:銀行免費列印嘅 account balance inquiry form 並非有效證明呀~

而咁多種當中,月結單應該會係最簡單嘅。因爲不論係 paper statement 定 e-statement,大家都會收到㗎嘛~ 而 Korean Consulate 列明係會接受 e-statements 列印本嘅。

 

♪ 標准入學通知書及收據 ♪

文件清單冇寫明係副本,所以一開始我以爲必須要有正本。

但係高麗大話香港領事館話只需要副本,於是我就 print 曬學校 send 嚟嘅通知書同收據 (同埋商業登記證) 出嚟。

7 月 10 日 後記:突然又收到語學堂用 DHL 幾嚟嘅正本 @@,唔知之後用唔用得着呢 ??

 

♪ 進修計劃表 ♪

申請者要用英文或者韓文書寫。(我懶,我用英文。 哈哈哈哈)

寫完記得要喺文件下方簽名同寫日期呀~

 

♪ 進修課程詳細內容 ♪

Screencap 語學堂嘅 program content,然後 print 出嚟就可以喇~

 

 

領事館處理申請需時 7 個工作天。收據上面都有寫明幾時可以翻去拎簽證。

記得預留足夠嘅時間申請喇~

 

爲咗大家 download 到最 update 嘅官方資料,download application form 同詳細文件清單請去:http://overseas.mofa.go.kr/hk-en/brd/m_20261/view.do?seq=717440 

 

♪ 延簽 ♪

由於我會讀一年嘅語學堂,但係今次只係申請咗半年嘅簽證,所以我必須要做一次延簽。

所以遲啲再同大家分享~

 


2019 年 7 月 18 日備註:

由 2019 年 7 月 16 日開始,喺韓國逗留 90 日以上嘅外國人都需要買一份健康保險。每個月嘅保費大約係 11 萬 won (貴...)

拎護照嘅時侯,職員會俾呢一份單張你,但係上面冇太多嘅資料。領事館職員話喺韓國申請外國人登錄證嘅時候,當地職員會再同我哋解釋。咁我唯有懷住不安嘅心情去聽詳情喇~

 

2019 年 9 月 23 日備註:

經 Kakao 同國立健康保險公團諮詢之後,喺韓國逗留90日以上嘅 D-4 簽證持有人,直至 2021 年 2 月 28 日爲止都唔需要買呢份 11 萬 won 嘅健康保險~

 

2020 年 3 月 20 日備註:

而家韓國境內限制口罩銷售之後,其實有投保呢份健康保險嘅外國人都可以一齊去藥房買口罩嘅。

但係...我冇。

見到有香港 youtuber (應該係?) 最近爲咗買口罩迅速申請咗呢個保險~ 好似都好快就收到張保險卡仔。

有需要嘅大家可以考慮下~

arrow
arrow

    yeolumi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()