close

因爲唔想一到埗就匆匆忙忙一箱二相咁搬入考試院

於是中午落機就搭機場巴士去咗弘大,入住 BARO_ATO 嘅單人房休息一晚,唞唞氣先。

 

應該係因為人手不足,reception係冇職員坐喺度等客人嚟嘅,需要用reception嘅電話打去2號店呼喚佢哋 哈哈哈。

聽電話嘅職員原來都係香港人 ( 仲係一個靚仔 哈哈哈 ) !! ♥️

俾啲時間佢過嚟,就可以進行check-in嘅手續喇。佢都好好人幫我拎行李上樓梯 ( 畢竟我唔係嚟短期旅行嘅,行李真係好~重 

 

單人房嘅設計:

  • 上面床舖,下面"梳化" ( 其實係木頭上面有張墊同咕𠱸 😂 ) 
  • 上下格都有一盞小小嘅床頭燈同插頭
  • 下格嘅牆上面裝咗電視📺
  • 下格亦有一張移動式嘅枱仔,等你可以邊食嘢邊睇電視~

 

跟住就係我揀呢間 budget hotel 最重要嘅原因: 早 餐 !!

其實佢唔係咩五星級早餐,只係一個忌廉牛角包加咖啡。但係可愛嘅地方係職員會喺 8:30 am 將早餐掛喺你嘅房門上面 !! ♥♥

好適合毒毒嘅住客,又或者係朝頭早會蓬頭垢面嘅住客,等我哋可以唔需要梳洗打扮就可以食早餐 ♥♥

  

  

 

第二日 check out 嘅時候另一個韓國嘅職員都非常親切咁幫我 call 咗㗎的士去我要入住嘅考試院~ 

 

------

BARO_ATO ( 1st )

地址:서울시 마포구 동교로 212-22 (동교동 152-23)

入住時間: 2:00 pm

退房時間: 11:00 am

email: hotelbaroato@gmail.com

LINE / kakao talk / wechat: baroato

------

 

單憑個地址可能有啲難搵。

簡單嚟講,無論大家搭機場巴士定係機場鐵路,喺弘大入口站落車之後只需要

  1. 搵到地鐵弘大入口站3號出口 (即係延南洞出口)
  2. 直行,行到innisfree左轉
  3. 見到賣皮具舖頭左轉入去就係喇 !
arrow
arrow

    yeolumi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()