close

開戶口呢個問題由未出發已經困擾住我。

幾經波折,終於成功喇!♥ ♥ 

失敗同成功嘅經驗都會喺呢篇同大家分享下~

 

第 1 次嘗試 - 失敗 ( 2019 / 08 / 13 )

分行:昌信洞 - 東大門站 3 號出口

 

爬文見到昌信洞分行有普通話櫃位、又可以用護照開戶,於是出於想一次成功嘅心態就捨棄咗考試院附近嘅分行,去到昌信洞申請開戶。

結果,櫃位姨姨話外國人唔可以憑護照開戶。至少要有已經申請外國人登錄證嘅確認書以及在學證明書 ( 재학증명서 ),分行主管先可以簽名批准你嘅申請。

根據嗰位櫃位姨姨所講,入學許可書 ( 입학허가서 ) 同在學證明書 ( 재학증명서 ) 係唔同嘅。入學證明書同學費收據都唔可以作爲你喺韓國讀書嘅證明文件

於是,我就 send email 同學校申請在學證明書,但係學校話未開學係唔可以幫我開呢份文件嘅。

 

Well... 

 

第 1.5 次嘗試 - 完全失敗 ( 2019 / 08 / 19-20 )

再三爬文,喺索尼客嘅 blog 見到 우리은행 有 wechat 帳號專門處理中文查詢。雖然平時好少用 wechat,但係即管問吓我要點樣先可以開戶。

好快,職員就回覆咗我嘅訊息:

  • 問我係邊間學校嘅學生
  • 是否已經外國人登錄證。

 

答咗佢嘅問題之後,佢叫我等一等。

而一等,就係一日。

第二日再問佢一次可以點樣做,就連回覆都冇埋,一等就係兩日。

 

嗯,嬲嬲哋。

 

♥ 第 2 次嘗試 - 成功 ( 2019 / 08 / 22 ) 

分行:新村 - 新村地鐵站 6 號出口

 

唔忿氣,加上等唔切 9 月尾拎到登錄證先開戶口,我直接殺咗去新村分行再試用護照開。

呢度冇中文櫃位,但係用有限嘅韓文表達想開戶口嘅來意之後 ( 계좌를 만들고 싶어요 ),我順利咁開到戶口 !! 同埋 check card ( 其實就係 debit card ) !! ♥ ♥ 

一樣,我係帶曬我手頭上有嘅文件去,以防萬一:

  • 韓國電話號碼
  • 護照
  • 申請外國人登錄證嘅確認書
  • 入學證明 ( 入學許可書 / admission certificate )
  • 學費收據
  • 住址證明
  • 需要存入戶口嘅錢
    • 注意:開 check card 要俾 320,000 won 按金;他日 cancel 張卡嘅時候係可以拎翻嘅。

 

職員姐姐收到就直接話:將所有文件影印之後就會俾翻你㗎喇~

 

然後過程就係瘋狂咁簽名, 同埋喺幫助下 set up onling banking 嘅 passwords 等等。

online banking 嘅 app,職員叫我一次過 download 3 個app

  • One Touch Notification - 你用 check card 消費嘅時候,電話會有 notification 彈出嚟
  • One Touch 원터치개인 - 職員姐姐話第時可能用得著 ( 應該係因爲我嘅韓文能力未夠班 哈哈哈 )
  • Woori Global Bank - 我會用佢嚟過數,同埋 check 戶口結餘

 

縱使聽得明大部分嘅指令同解說,有時都總會聽唔明職員姐姐講嘅韓文 ( 尷 )。

不過佢非常親切咁將複雜嘅句子拆成簡單啲嘅句子們,等我可以明白自己做緊乜嘢~

真係好感謝佢。唔係佢,我脫離唔到呢三個星期嘅苦痛 !! ♥ ♥ 

 

我臨走佢仲送咗一 set 牙膏牙刷俾我。係咪叫我要好好咁融入韓國嘅刷牙文化呢 ?? 哈哈哈。

 

p.s. 遲啲要再翻去分行兩次

  • 當日收到嘅卡係臨時卡嚟嘅,3-4日後收到訊息就要翻去分行拎正式嘅卡。
  • 收到外國人登錄證之後要翻分行搞啲手續,我估係身份確認嘅一種 ??

事成之後再 update~

 

更新

2019 年 8 月 28 號 - 收到 우리은행 嘅訊息可以去拎新卡喇。即係需時大約一個星期就拎到正式嘅 check card 喇。

2019 年 9 月 10 號,語學堂同學喺另一間 우리은행 開戶口,職員只係幫佢開咗 one touch notification 嗰個 app,以致佢冇得網上過數。如果大家打算用 online banking,記得開戶口嘅時候要尋求職員協助開定先呀!

 

arrow
arrow

    yeolumi 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()